1 Februari….

Sharing is caring!

Wah tetiba ada tarikh keramat baru. 1 Februari. Bermula tahun ini, tarikh ini akan ditunggu dan diraikan selalu. Apakah?

1 Februari 2010. Macam senonoh je tarikh. Haha…*Senonoh eh. Rasanya selain cuti Hari Wilayah, takde perayaan lain kan? orait lah kan!

Hehe…Tarikh apa? Kalian tunggu naaa….

Berbalik kepada kehidupan normalku, chewah~ Banyak perkara menarik berlaku minggu lalu. Antaranya:

1. Diberitahu skop kerja akan bertambah

Wee!Suka3. I’ll get more exposure and exposure. Thank you for the opportunity. I’ll serve my best.

2. Skop kerja baru adalah mencabar.

Sangat! Tidak apa, apa guna ada akal kalau tidak boleh diguna?

3. Seronok ‘bicara niaga’ dengan Izyan Ahmad

Teruja!Such inspirational. Thanks friend. We cling to each other right? Insyallah will always.

4. Merangka pertemuan lagi dengan Waizuri Girls Ahad ini.

Ah, seronot!Syiok!Tunggu update.

5. Seorang lagi sahabat mencuba nasib untuk menjadi host, tetapi nasib tidak menyebelahi. But we know you’ve done your best J! Keep it up, girl!

6. Seorang lagi sahabat baik, Ainiz Nadia Ahmad Kamal sudah mahu melangsungkan pertunangan. Alhamdulilah, am so excited knowing this dear. Insyallah Abby dan Encik Suami bakal berkampung di Raub dan bercuti honeymoon di sana.

Itu adalah sebahagian. Banyak lagi tetapi kurang penting dinyatakan di sini. Minggu lalu juga kami sekali lagi berkunjung ke WOW!Studio for good. Thanks to you, Hafiz. Berkesempatan juga berjumpa Maisarah Sani, Faris Fakri‘s girl. Such a sweet girl. Happy knowing you.

Bila singgah, terasa diri ada di rumah. Sudah boleh sandar kepala dan santai. Cet, tidak sedar diri kepunyaan orang. Hahaha…*Eh lupa2. Hafiz Ismail sudah mahu kahwin!Wee. Tempias..Amin!

*Eh mana gambar-gambar kahwin dari CD? Kenapa tidak tepek?

Mahukah kalian? Wah banyak. Saya tepek hanya yang tiada di dalam facebook ok. Bolehkah? Antara yang paling abadi, adalah moment pernikahan. Saya sangat suka dengan koleksi gambar yang ada.

Sudah lenguh tangan. Letih wei. Banyak sangat. Kamu lihat di facebook, boleh? Kamu semua kan baik hati, memahami saya yang giler gambar!!! ini, boleh bukan? Sayang semua!

Status: Update tanpa ada gangguan. Encik Suami? Depan TV. Tengok Oprah. Oprah kan ‘isteri’ no 2 dia. Ahaksss…

2 Comments

  1. wah bestnye kawen! LOL. btw, u r sooo chantek on ur wedding day! i loikeeee! :))))

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *